Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakori kérdések

 

| Szállítási információk


"Keresni fognak még a kiszállítás előtt?"

Igen! Kollégáink minden vásárlóval telefonon egyeztetik a szállítás időpontját, 2 munkanappal kiszállítás előtt. Azért "csak" 2 munkanappal előtte, ugyanis szállítási köreink gyűjtőfuvarban történnek és ez a leghamarabbi időpont, amikor pontos napot és egy 3 órás időintervallumot tudunk adni a szállítás időpontjáról, továbbá a sofőr kollégáink is keresni fognak a kiszállítás napján, érkezés előtt megközelítőleg fél órával, így arra kérünk, hogy a megjelölt időintervallumhoz közelítve a megrendeléskor megadott telefonszámon elérhető legyél.

"Melyik futárcéggel szállítunk?"

A szállításainkat nem futárcégekre bízzuk, hanem saját sofőrökkel, saját teherautókkal bonyolítjuk le. A teherautóink speciálisan bútorszállításra vannak átalakítva annak érdekében hogy a bútorok szállítás közbeni esetleges sérüléseit teljes mértékben elkerüljük. 

"Nekem kell rakodó embert biztosítani?"

Amennyiben nem szeretnél bajlódni a bútor rakodásával, vagy helyzetednél fogva nincs erre lehetőség, úgy módodban áll igénybe venni a "lakásba történő szállítás" opciót a rendelés leadásánál. Ebben az esetben a sofőrünk mellé egy rakodó kolléga is érkezik, így ketten bonyolítják le a rakodást.

A szállításaink "ingyenes házhozszállítás" esetén az adott cím kapujáig értendőek. A sofőr egyedül van és csak leadja az árut az autóról. Természetesen sofőrjeink segítőkészek és lehetőségeikhez mérten rugalmasak, viszont a jelzett 3 órahosszás szállítási időintervallumot igyekeznek betartani, így arra kérünk segítsd sofőrjeink munkáját azzal, hogy a megrendelt áru mérete, súlya, kiszerelése függvényében biztosíts embert a bútor vagy bútorelem teherautótól a lakásba vagy házba való juttatásához.
 

| Számlázási információk


"Számla nélkül kérhetem?"

Természetesen nem. A hatályos jogszabályok értelmében minden vásárló számlát kap, minden általa vásárolt termékről.

"Mást lehet írni a számlára?"

Természetesen nem. A hatályos jogszabályok értelmében az a termék kerül a számlára, amit megvásárolsz.

"Hogyan tudok fizetni?"

1. Átutalás: Kollégáink díjbekérő e-mailt fognak küldeni, amely tartalmazni fogja a pontos utalási adatokat és a rendelés hivatkozási számát, amelyet az utalás közlemény rovatában kérünk feltüntetni. Banki átutalással történő fizetés esetén rendelésed feldolgozását csak azután tudjuk megkezdeni, miután a rendelés ellenértéke megérkezett számlaszámunkra. A bizonylatot tartalmazó e-mail beérkezése előtt kérünk még ne utalj!

2. Bankkártyás fizetés online: A megrendelés véglegesítésével az oldalunk átirányít a bankkártyás fizetési oldalra, ahol kitudod fizetni a végösszeget.

3. Utánvét. Ebben az esetben a rendelés teljes végösszegét a sofőr kollégánknál kell fizetni az áruátvételkor.

Arra kérjük vásárlóinkat, hogy az előleg bekérő e-mail előtt ne utaljanak, ugyanis a pontos összeg az e-mailben van megadva, illetve minden esetben írják a rendelésszámukat a közlemény rovatba, mely szintén az e-mailben található, ezekkel is elkerülve az esetleges félreértéseket.

"Mennyi időm van befizetni, elutalni az előleget, ha átutalást választottam?"

Az előleg utalására a rendelés leadásának dátumától számított 3 munkanap áll rendelkezésre.
 

| Határidők


"Ha most megrendelem akkor mikor kapom meg?"

A termékoldalon az ELÉRHETŐSÉG jelzi, hogy az adott termékből van-e készleten, és ha esetleg nincs, akkor milyen határidővel tudjuk szállítani. Az aktuális elérhetőség, mint ahogy a neve is mutatja folyamatosan frissül, tehát ha az általad kiszemelt termékből esetleg az utolsót is megrendelik akkor az elérhetőség melletti felirat az oldal frissítésével megváltozik. 

  • KÉSZLETRŐL AZONNAL ELVIHETŐ: mint ahogy a neve is mutatja a termék készleten van nálunk és megrendelés esetén 10 munkanapon belül gyűjtőfuvarunkba kiszállításra kerül.
     
  • GYÁRTÓI KÉSZLETRŐL / GYÁRTÓI IMPORT KÉSZLETRŐL: a termék a gyártónál van készleten, ilyenkor a hozzánk beérkezési ideje megközelítőleg 2 hetet vesz igénybe, majd ezt követően 10 munkanapon belül gyűjtőfuvarunkba kiszállításra kerül.
     
  • RENDELHETŐ, GYÁRTÁSI IDŐ X-Y HÉT: a termék rendelhető, viszont lesz neki egy gyártási ideje. Ilyenkor az adott terméktől vagy gyártótól függ, hogy hány hét a gyártási idő, de ez az elérhetőségnél mindig fel lesz tüntetve. Hozzánk beérkezését követően 10 munkanapon belül gyűjtőfuvarunkba kiszállításra kerül.
     
  • EGYEDI EGYEZTETÉS ALAPJÁN: ilyenkor bizonytalan, hogy jelenleg van-e a gyártónál készleten a termék vagy gyártási időt igényel. Ebben az esetben az ügyfélszolgálatunk segítségét kell kérni telefonon vagy e-mailben és utána járnak a gyártónál a termék elérhetőségének.
     
  • JELENLEG NEM RENDELHETŐ: ezeknél a termékeknél a gyártó ideiglenesen vagy véglegesen nem vállalja az adott termék gyártását, így a termék nem rendelhető meg. Esetleg változott a gyártási folyamat és ezzel együtt változott a termék, valamint az ára is. A kollégák telefonon vagy e-mailben tudnak ezzel kapcsolatban segíteni.
     

| Garancia


"Mit tegyek ha az átvételkor sérülést találok a bútoron?"

A bútor átvételekor meg kell jelölni, hogy ki lesz az átvevő személy. Az átvevő személy felelős azért, hogy azt vegye át amit rendeltél, így ajánlatos meggyőződnie a termék színéről, méretéről, szövetéről, mintájáról, darabszámáról, tartozékairól és legfőbb kép az épségéről. Dobozban lévő termékek esetén a doboz megbontásával. Abban az esetben ha bármi nem stimmel a felsoroltak közül, vagy egyéb olyan problémát lát, ami eltér a megrendeléstől, akkor azt haladéktalanul jelezze a sofőrnek. Sofőrjeink természetesen türelemmel és segítőkészséggel fordulnak vásárlóinkhoz, így megvárják amíg meggyőződsz a bútor épségéről. Ha mindent rendben találsz, akkor alá kell írni az áru átvételi elismervényt, amellyel elismered hogy hiánytalanul és sérülésmentesen átvetted a megrendelt terméket.

"Mit tegyek, ha az általam használt bútoron találok hibát, sérülést?"

Ha hibát találsz vagy véletlenül okozol a már meglévő, tőlünk vásárolt bútoron, akkor a sérült elem lefotózásával (melyeken jól látszik, kivehető a sérült elem), e-mail címünkre való továbbításával teheted meg az első lépést annak érdekében, hogy újra teljes értékűen használd a bútort. A képek beérkezését követően kollégáink felveszik a kapcsolatot a bútor gyártójával és szükség esetén intézik a továbbiakat, melyről vásárlóink természetesen telefonon vagy e-mailben értesítést kapnak. A bútor rendeltetésszerű használatától adódó meghibásodás minősül garanciális hibának. Ez a webáruházban megjelenített minden egyes termékre vonatkozik. Természetesen ebben az esetben is felkereshet minket, és cégünk, vásárlóink maximális megelégedése érdekében igyekszik segítséget nyújtani és lehetőség szerint beszerezni a hiányzó vagy sérült elemet vagy alkatrész, melynek ára (a garanciával ellentétben) ebben az esetben a vásárlót terheli.
 

| Lemondás vagy elállás


"Mi a különbség a lemondás és az elállás között?"

LEMONDÁS: lemondani akkor tudod megrendelésedet, ha a megvásárolni kívánt bútort még nem vetted át. A lemondási szándékot e-mailben jelezd kollégáinknak az info@interdeco.hu e-mail címre. Egyéb formában érkezett lemondásokat nem tudunk figyelembe venni, ugyanis írásos nyoma kell hogy maradjon a lemondásnak. 

ELÁLLÁS: elállásról akkor beszélünk ha az általad megrendelt bútort már átvetted, és a bútor átvételére rákövetkező naptól (a bútor átvételének napja nem számít bele, hanem a rákövetkező naptól) számított 14 napon belül meggondolod magad. Ebben az esetben a bútor visszajuttatásáról neked kell gondoskodni.
 

| Egyedi gyártás


"Ebből a bútorból készítenek X méretűt, vagy Y színűt?"

Amennyiben az oldalunkon kiszemelt bútor szimpatikus, de mérete vagy színe, esetleg bármilyen kiegészítője miatt mégsem pont olyan amilyenre gondoltál, arra kérünk keresd fel ügyfélszolgálatunkat a info@interdeco.hu e-mail címen. Azért javasolt az e-mailben való érdeklődés, ugyanis kollégáinknak is szükségük van bizonyos időre, amíg kapcsolatba tudnak lépni a bútor gyártójával, és lehetőségükhöz képest a leggyorsabban reagálni az általad küldött e-mailre.
 

| Bútorápolás


FAÁPOLÁS

A fa egy élő, természetes anyag, ezért ápolni kell. Az egyszerű tisztításnak és nedves áttörlésnek is látványos eredménye lehet: a bútorok hosszú ideig szépek maradnak ilyen módon. Nagyon fontos a páratartalom: fabútorok esetén az optimális mérték a 40 és 60% közötti. Ennek elérésére a száraz téli hónapokban ajánlatos párásító használata, ellenkező esetben a bútordarabok elvetemedhetnek, és a felületükön lévő lakk berepedezhet.
Figyelj arra, hogy bútoraidat ne tedd ki közvetlen napsugárzásnak, illetve a fűtőtesttől legalább 30 cm-es távolságban helyezd el őket! Cserepes növényeket és nedves tárgyakat ne tegyél közvetlenül a fafelületre!

  • Rétegelt fa
    Ebben az esetben nincs szükség speciális ápolásra, elegendő a bútorokat időközönként portalanítani vagy nedves ronggyal áttörölni. A szennyeződéseket szappanos vízzel érdemes eltávolítani.
     
  • Kezeletlen fa
    Ápolására elegendő egy fehér színű, nedves pamut törlőkendő. Tisztítására használj szappanos vizet, majd töröld át a fát egy puha törlőkendővel! 
     
  • Lakkozott fa
    Ápolásához a legjobb, ha fehér színű nedves pamut törlőkendőt használsz. Ha szennyeződést szeretnél eltávolítani, mosd át szappanos vízzel a bútort, majd töröld szárazra!

SZÖVETÁPOLÁS

A kárpitos bútorok gyakran lakásunk vagy házunk középpontját, „szívét” jelentik: itt csevegünk egymással, itt lazítunk, vagy éppen itt pihenjük ki magunkat. Éppen ezért egy ilyen ülő-fekvő alkalmatosság beszerzése jó esetben sok évre szóló befektetés is. Olyan tippeket, tanácsokat gyűjtöttünk össze, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy kedvenc kanapéd hosszú ideig megőrizhesse szép, eredeti állapotát.

A bútorszövetekre vonatkozó néhány alapszabály:

  • Ne ülj új, még mosatlan ruhában kárpitozott bútorra, mert a bútorszövet elszíneződhet!
  • A durva anyagú ruhák, például a farmer, valamint a szegecsek, cipzárak, gombok kárt tehetnek a bútorszövetben.
  • Ne tisztítsd a kárpitot gőztisztítóval!
  • A tisztítószert ne vidd fel közvetlenül a bútorszövetre!
  • Csak óvatosan dörzsöld, mert megváltozhat a felszíne!
  • Az optikailag összetartozó felületeket egyszerre tisztítsd!
  • A foltokat a folt szélétől befelé haladva távolítsd el!
  • Nyomás, hő, izzadság és pára hatására előfordulhat, hogy az anyag felülete kisebb-nagyobb mértékben megváltozik. Ezek a „foltok” a fénybehatástól függően leginkább a velúr és zsenília szöveteken szembetűnők. A felületi eltéréseket eltüntetheted, ha óvatosan, a száliránnyal ellentétes irányban átkeféled őket, vagy ha egy éjszakára nedves kendőt helyezel rájuk.
  • A bútort csak a teljes száradást követően (körülbelül 24 óra elteltével) használd!

BŐRÁPOLÁS

A bőr szép és elegáns anyag, ennek megfelelően az ápolásra is nagy figyelmet kell fordítanod. Tartsd mindig szem előtt, hogy a bőr színe a közvetlen napsugárzástól vagy a túlzottan erős fénytől kifakulhat. A bútor és a hőforrás között tarts legalább 30 cm-es távolságot, hogy a hő ne tegyen benne kárt!
Azt se felejtsd el, hogy az új ruhadarabok befoghatják a bőrt, a cipzár, a gombok és szegecsek pedig felkarcolhatják azt.

A bőrtisztítás alapszabályai

  • Ellenőrizd egy nem látható részen, hogyan viselkedik a bőr, ha fehér, puha, tisztítószeres ronggyal óvatosan megdörzsölöd.
  • Sose használj a tisztításához gőztisztítót!
  • Az optikailag összefüggő részeket mindig egyszerre tisztítsd!
  • A nedves foltokat nedvszívó ronggyal itasd fel!
  • A tisztítószert mindig rongyra tedd először, sose közvetlenül a bőrre!
  • Kerüld el az erőteljes dörzsölést, a foltokat a folt szélétől befelé haladva távolítsd el!
  • Ne használj agresszív szereket (például folteltávolító, oldószer, cipőkrém)!
  • A bútort csak a teljes száradás után (körülbelül 24 óra elteltével) használd!

Bőr tisztításának folyamata

  • Töröld át a bőrt nedves, fehér pamutronggyal!
  • A foltok elleni védelem érdekében ajánlatos a bőrt évente két alkalommal a bőrápolóval kezelni.
  • A folyadékot és a foltokat (zsír, ételmaradék) azonnal száraz, nedvszívó ronggyal vagy háztartási papírtörlővel itasd fel!
  • Ezt követően óvatosan töröld át a bőrfelszínt langyos vízbe mártott, puha, fehér ronggyal!
  • Rászáradt szennyeződések esetén ugyanígy járhatsz el.
  • Ha a bőrbe rágógumi ragad, a felületet műanyagzacskóba rakott jégkockával hűtsd le, majd a rágógumit óvatosan távolítsd el!